Followers

Tuesday, December 6, 2011

kepada peminat2 novel ! hehe

assalamualaikum semua..
oke,tajok kat ats tu nampk kan???hehe..sebnanye sy cume nk promote satu novel ni...




JODOH KAU & AKU
ISBN 978-967-365-096-5
Sem. Malaysia RM18
Sabah/Sarawak RM21

Natasya, gadis yang mahu berdiri di atas kaki sendiri, akhirnya menurut kehendak papanya untuk bekerja di syarikat keluarga demi menjaga hati seroang ayah. Namun, baru beberapa ketika dia bekerja di situ, dia sudah terlibat dalam satu masalah yang melibatkan kakaknya, Hana.

“Saya nak cakap yang saya nak berkahwin dengan Hana punya adik, Natasya.”

Sebaris ayat itu telah menyebabkan Natasya menjadi suri kepada seorang lelaki yang langsung tiada kaitan dengan dirinya. Namun, itulah yang dikatakan jodoh. Antara mahu dengan tidak, Natasya sedia menerima apa pun takdirnya.

Ashraf, lelaki biasa yang punyai rahsia tersendiri. Hanya mahu dikenali sebagai seorang peguam yang makan gaji. Tidak lebih daripada itu. Namun pekerjaannya dipandang rendah oleh bapa kekasih hati. Dan disebabkan itu, dia nekad mengahwini Natasya atas alasan tersendiri.

Natasya dan Ashraf, dua insan yang tidak mengenali sebelum ini terpaksa duduk serumah, menjalankan rutin rumah tangga seperti pasangan lain. Namun akan adakah rasa sayang yang bakal terbit dalam diri mereka? Mampukah Natasya meletakkan Ashraf di hatinya? Permasalahan apa yang Hana lakukan sehingga melibatkan Natasya? Siapa Ashraf yang sebenarnya? Masih adakah jodoh antara Ashraf dan Natasya?

No comments:

Post a Comment